شانسی

شانسی

Shan30
شانسی

شانسی

Shan30

پاورپوینت استراتژیهای تولید


دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 4156 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

 

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 30 اسلاید به صورت متنی همراه با جدول و نمودار میباشد.
فهرست مطالب فایل دانلودی:
سطوح استراتژی
استراتژی تولید
تعاریف استراتژی ساخت و تولید
استراتژی های تولیدی
رویکرد های شکل گیری استراتژی تولید
استراتژی بازار محور
استراتژی منبع محور
استراتژی تولید در مقیاس جهانی
ضرورت استقرار تولید در مقیاس جهانی
استراتژی تولید چند محصولی
دلیل استفاده از استراتژی های چند محصولی
سطوح مختلف تنوع و استراتژیهای هر سطح از تنوع 
تنوع از متوسط تا زیاد
سطح بسیار بالای تنوع
اقتصاد تنوع
مزیت استراتژیک
انگیزه های مدیریتی برای تنوع

فایل دانلودی حاوی یک فایل پاورپوینتی قابل ویرایش در 30 اسلاید به صورت متنی همراه با جدول و نمودار میباشد.

فهرست مطالب فایل دانلودی:

سطوح استراتژی

استراتژی تولید

تعاریف استراتژی ساخت و تولید

استراتژی های تولیدی

رویکرد های شکل گیری استراتژی تولید

استراتژی بازار محور

استراتژی منبع محور

استراتژی تولید در مقیاس جهانی

ضرورت استقرار تولید در مقیاس جهانی

استراتژی تولید چند محصولی

دلیل استفاده از استراتژی های چند محصولی

سطوح مختلف تنوع و استراتژیهای هر سطح از تنوع 

تنوع از متوسط تا زیاد

سطح بسیار بالای تنوع

اقتصاد تنوع

مزیت استراتژیک

انگیزه های مدیریتی برای تنوع

 

دانلود پاورپوینت استراتژیهای تولید

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی


دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

دانلود مبانی نظری 
پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 90 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 43

هرقلیطوس (هراکلیتوس)

 وی از بزرگان حکمای باستان و از اهل افسیوس است. هرقلیطوس جهان را به رودی تشبیه می­کند که همواره روان است و هر لحظه مانند لحظه­ی دیگر نیست. وی معتقد است که نسبت به هیچ چیز نمی­توان گفت می­باشد بلکه باید گفت می­شود و شدن نتیجه­ی کشمکش اضداد است؛ از این­روی هرقلیطوس جنگ در عالم را ضروری می­داند و از طرفی معتقد است که باید حد تعادل و تناسب رعایت شود. یعنی به زعم هرقلیطوس عدالت، اعتدال است و بی­عدالتی خروج از حد اعتدال. چنان­که به جدّ معتقد است اگر چیزی از حد اعتدال بیرون شد، عدل عالم او را به مقام خود بر می­گرداند (فروغی، 1388).

2-1-1-2- سوفسطاییان 

در یونان باستان انگیزۀ اصلی و اولیه­ای که موجب طرح مساله­ی عدالت از جانب فلاسفه­ی مهم و مشهور آن سامان یعنی ، افلاطون و ارسطو شد، از موضع سوفسطاییان برمی‌خاست. مواضع سوفسطاییانی چون پروتاگوراس، آنتیفون و تراسیماخوس مجادلاتی برانگیخت که سرانجام موجب تنظیم نظری و فلسفی در خصوص عدالت از جانب فلاسفه­ی آن زمان شد ( بشیریه، 1382). دستگاه­های فلسفی بزرگ پیش از نیمه دوم قرن پنجم با یک نهضت شکاکیت روبه­رو شدند که بزرگترین شخصیت آن پروتاگوراس، بزرگ سوفسطاییان بود. لفظ سوفسطایی به کسی اطلاق می­شد که امور خاصی را که برای زندگی عملی به­کار می‌آمد را به جوانان می‌آموخت و چون برای این­گونه آموزش­ها مدارس عمومی وجود نداشت، سوفسطاییان به کسانی درس می­دادند که توانگر بودند. همین امر باعث شد که تمایل طبقاتی خاصی در آن‌ها شکل بگیرد و اوضاع سیاسی آن زمان این امر را تشدید می­کرد. در آتن و بسیاری از شهرهای یونان دموکراسی از لحاظ سیاسی باب شده بود اما عملاً کاری صورت نمی‌گرفت (راسل، 1390). موضع اصلی سوفسطاییان در خصوص عدالت این بود که آن­چه معمولاً عادلانه یا ناعادلانه شمرده می­شد، وافعیت عینی و خارجی ندارد بلکه نتیجه میثاق­ها و رسوم اجتماعی است. به عقیده­ی سوفسطاییان هیچ شیوه­ی زندی خاصی همواره و در همه­جا عادلانه و درست نیست و هیچ اصول عدالتی که مطلقاً و همواره معتبر باشد، وجود ندارد. برخی از سوفسطاییان افراطی­تر نیز معتقد بودند که مفهوم عدالت تنها اطاعت از قوانین جاری جامعه است و چون قوانین جامعه در همه جا از جانب طبقه­ی حاکمه و به نفع آن طبقه وضع می­شود، پس عدالت معنایی جز حفظ منافع اقویا ندارد. تراسیماخوس در همین زمینه این­گونه استدلال می­کرد که عدالت صرفاً همان منفعت حکام و توانگران است و قانون نیز بیانگر منافع قانون­گذار می­باشد. بدین صورت سوفسطاییان هرگونه ملاک و معیار عینی و مطلق برای تمییز اعمال عادلانه را نفی می­کردند. در واکنش به چنین مواضعی فلاسفه­ی یونان به عرضه­ی نظریاتی در باب عدالت پرداختند که در ذیل شرح خواهیم داد (بشیریه، 1382).

 

2-1-2- سقراط

سقراط به وضوح به عدالت اشاره می­کند و به عقیده­ی وی یکی از فضایل پنجگانه عدالت است. به زعم سقراط هرگاه علم به قواعدی که حاکم به روابط مردم بر یکدیگر می­باشد منظور گردد، عدالت است (فروغی، 1388). با مطالعه­ی احوال سقراط متوجه می­شویم که وی معتقد به گماردن افراد در جایگاه مخصوص خودشان است و منظور از عدالت در نزد سقراط نیز همین است؛ آن­جا که گزنفون در خاطرات خود از سقراط می­نویسد سقراط همواره سرگرم این مسیله بود که افراد با کفایت را به قدرت برساند و با سوال­هایی از قبیل این­که اگر من بخواهم کفشم را تعمیر کنم چه­کسی را باید بدین کار گمارم؟ ذهن افراد را متوجه این موضوع می­کرد که در جامعه باید هر فردی در هر موقعیتی که قرار می­گیرد از شایستگی، توانایی و مهارت­های کافی برخوردار باشد (راسل، 1390). به طور خلاصه سقراط بر خلاف سوفسطاییان که اساس متافیزیکی اخلاق را سست کرده بودند در پی آن بود که مبانی اخلاق و عدالت را از نو بر اساس طبیعت استوار کند از این­رو معتقد بود که خیر، فضیلت و عدالت نه به این دلیل خوب است که خدایان آن را تعیین کرده­اند بلکه چون فی­نفسه و ذاتاُ خوب است خدایان آن را پسندیده کرده­اند (بشیریه، 1382).

2-1-3- افلاطون

افلاطون نیز همانند استاد خود سقراط هم معیار و عینیت عدالت و فضیلت را می­پذیرفت و هم رابطه­ی میان معرفت به عدالت و عادلانه زیستن را قبول داشت (همان). از نظر افلاطون ثمره­ی حکمت، عدالت است و هر امری از امور عالم چه مادی باشد و چه معنوی، از راه حواس درک نمی­شود بلکه اصل و حقیقتی دارند که به خودی خود و به ذات خویش وجود دارند مثلاً عدالت مستقلاً و مطلقاً عدالت است (فروغی، 1388). افلاطون در استدلال خود شرط عمل عادلانه را شناخت مثال یا صورت کلی عدالت در ورای همه­ی اعمال عادلانه­ی جزیی می‌داند که همگی در آن مثال کلی مشترک­اند. مثال اصلی عدالت در فلسفه­ی افلاطون، اعتدال است. وی همچنین معتقد است که جامعه نیز مانند فرد سه نیاز اصلی دارد: بقا، دفاع و رهبری و ایجاد تعادل میان این سه در مدینه فاضله به معنای عدالت اجتماعی است (بشیریه، 1382).

2-1-4- ارسطو

دیدگاه ارسطو درباره­ی عدالت متاثر از نظریه­ی کلی او درباره­ی ماهیت سلسله مراتبی جهان بود. عقل و حیات از دیدگاه ارسطو عالی­ترین مرتبه در سلسله مراتب وجود است و امور دیگر در مراتب پایین و دست‌نشانده­ی عقلند؛ از این­رو در نزد ارسطو وضع بردگی وضعی عادلانه بود زیرا بربرها که به بردگی گرفته می­شدند از نظر عقل به پای یونانیان نمی­رسیدند، همین حکم در مورد زنان نسبت به مردان از نظر ارسطو صادق بود. به­طور کلی به نظر ارسطو چون موجودات از لحاظ توانایی و شایستگی متفاوت­اند، از این­رو عدالت در آن است که با هریک چنان­که استحقاق دارند رفتار شود. به عقیده­ی وی رفتار نابرابر با افراد نابرابر از حیث موضوع نابرابری آن­ها عمل عادلانه و عدالت است و همچنین رفتار برابر با افراد برابر از حیث موضوع برابری لازمه­ی رعایت عدالت است (همان). از نظر ارسطو عدالت و دادگری به یک اعتبار شامل همه­ی فضایل است چراکه هر کس مرتکب یکی از رذایل شود ظلم کرده و عدالت را به زیر پا نهاده است مخصوصاً در مواردی که دیگران نیز دخالت داشته­ باشند. به عقیده­ی ارسطو دو نوع عدالت وجود دارد یکی عدالت توزیعی و دیگری عدالت معامله­ای. عدالت به معنای خاص در دیدگاه ارسطو عبارت است از برابر­داشتن اشخاص و دادن حق هرکس به او اما برابر­داشتن همیشه به این معنا نیست که همه به یک اندازه سهم ببرند بلکه تناسب باید رعایت شود و این همان عدالت توزیعی است. در نوع دیگر، عدالت در مقام صحیح معامله و رفتار با مردم است که باید برابری رعایت شود و این عدالت معامله­ای است (فروغی، 1388). در نتیجه توزیع دارایی­ها در هر جامعه­ای باید بر حسب شایستگی و استحقاق صورت بگیرد. کسانی که شایسته و مستحق سهم­های برابرند باید سهم برابر دریافت کنند و بالعکس (بشیریه، 1382). در فرضیه­ی جمهوری و دموکراسی عقیده­ی افلاطون این است که دولت مجموعه­ای از افراد آزاد و متساوی است؛ ازاین­رو حکومت باید متعلق به مردم و عموم باشد. وی همچنین معتقد است که همه باید در اتخاذ تصمیمات مشارکت داشته باشند و امور باید با رای اکثریت اجرا شود. برای حفظ آزادی و برابری و داد نباید میان مردم از لحاظ تحوّل و تعقل تفاوت بسیاری باشد؛ ازاین­رو در تقسیم­بندی حکومت از نظر ارسطو، خیر و صلاح جماعت باید درنظر گرفته شود و کارها باید به دست کاردان اداره شود، قدرت محدود باشد و قانون نیز حکمفرما باشد (فروغی، 1388).

 

2-1-5- رواقیون

رواقیون در مقابل آموزه­های ارسطویی، اندیشه­ی برابری انسان­ها و بهره­مندی آن­ها از قوه­ی تعقل را مطرح کردند و از این جهت به نظر آنان شرط اولیه­ی اجرای عدالت درنظرگرفتن برابری اساسی همه­ی آدمیان بود (بشیریه، 1382). در واقع رواقیون برای اقوام و ملل، اختلافی قایل نبودند و همه­ی افراد را متساوی می­دانستند و از این جهت که همه، فرزند جهان هستند به همین علت هم برده گرفتن را جایز نمی­شمردند (فروغی، 1388). مارکوس اورلیوس امپراطور رواقی مرامِ روم معتقد بود که آدمیان در قوه عقل مشترک­اند ازاین­رو این اشتراک آنان را شهروندان مملکت واحدی ساخته است که رواقیون براساس همین قوه­ی عقل مشترک، قانون اخلاقی عام و جهان­شمولی داشتند که همگان می­توانستند آن را به قوه­ی عقل خود دریابند و قواعد عدالت از همین قانون اخلاقی عام استنتاج می­شد (بشیریه، 1382).

رواقیون معتقد بودند که همه آدمیزادگان به طور یکسان کمال پذیرند و میانشان هیچ­گونه امتیاز نظری وجود ندارد اما تنها فرزانگان از این حقیقت آگاه­اند وهم فرزانگان هستند که خود را شهروندان جهان می دانند (کناری­زاده، 1385).

دانلود دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق نابرابری های اموزشی

کسب درامد+جذب مارکتینگ



در وب سایت آی نوتی ثبت نام کنید

بازاریابی فروشگاه فایل پوشه



آپلود عکس

کدهای دستوری USSD آی نوتی یک راهکار نوین و کارآمد است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اینترنت، خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند. این سرویس امکان انجام تراکنش‌های مالی، ارسال و دریافت پیامک، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی، و مدیریت ارتباط با مشتریان را فراهم می‌کند. با USSD، شما می‌توانید به سادگی و از طریق یک کد کوتاه، خدمات متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و تجربه کاربری بی‌نقصی را برای آنها فراهم کنید. این تکنولوژی مناسب برای انواع کسب‌وکارها، از فروشگاه‌های کوچک تا سازمان‌های بزرگ، است.

ساخت USSD

ساخت و اجرای کدهای دستوری ussd

برای استفاده از خدمات نرم افزاری مخابراتی آی نوتی و اجرای کدهای دستوری ستاره مربع و خدمات متنوع دیگرکافیست به صورت رایگان در سایت آی نوتی ثبت نام کنید. چنانچه کد معرف ندارید  ، از لینک زیر بدون کد معرف وارد شوید و تکمیل نمایید و از خدمات آی نوتی لذت ببرید و کسب درآمد کنید. با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آی نوتی از خدمات نرم افزاری آی نوتی به بهترین نحو استفاده کنید.


ثبت نام


Registration



دانلود فصل هشتم پاورپوینت کتاب روانشانسی شخصیت دکتر یوسف کریمی با عنوان نظریه های بشر دوستانه

دانلود فصل هشتم پاورپوینت کتاب روانشانسی شخصیت دکتر یوسف کریمی با عنوان نظریه های بشر دوستانه

دانلود فصل هشتم پاورپوینت کتاب روانشانسی شخصیت دکتر یوسف کریمی با عنوان نظریه های بشر دوستانه


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم100 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود فصل هشتم پاورپوینت کتاب روانشانسی شخصیت دکتر یوسف کریمی با عنوان نظریه های بشر دوستانه در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


هدف کلی فصل :
آشنایی با نظریه های بشر دوستانه شخصیت
این نظریه ها در تقابل با دیدگاه های روانکاوی و رفتارگرایی شکل گرفته اند بنظر آنها روانکاوی توجه خود را به جنبه بیمارگونه انسان معطوف کرده و رفتارگرایی نیروی بالقوه انسان را ندیده گرفته و دیدگاه مکانیکی دارند 
  

 

 

فهرست مطالب:
نظریه های بشر دوستانه 
فلسفه نسبت به انسان     
نظریه مزلو 
سلسله مراتب نیازهای مزلو 
نیازهای شناختی
و....

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks

به نام خدا طراحی و تحلیل به کمک نرم افزار solidworks and soldedge
دسته بندی مکانیک
بازدید ها 38
فرمت فایل pdf
حجم فایل 1063 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 51
طراحی ماشین آسفالت تراش به کمک نیرو محرکه تراکتور توسط نرم افزار solidworks

فروشنده فایل

کد کاربری 10195
کاربر

طراحی و تحلیل به کمک نرم افزار solidworks  and soldedge